YALIN YÖNETİM

Süreçlerinizde müşteriye değer yaratmayan faaliyetleri biliyor musunuz?

Amacımız, süreçlerinizdeki MUDA’ları (israfları) belirleyerek müşteri gözünde katma değer yaratmayan tüm faaliyetleri ortadan kaldırmaktır.

Böylelikle süreçlerinizi kalite, hız ve maliyet parametreleri yönünden yalınlaştırıp iyileştirerek, şirketinizde müşteri memnuniyetini arttırarak ve verimsiz alanları yok ederek yüksek kazançlar sağlayabileceksiniz.

Sizin İçin Ne Yapabiliriz?

  • Şirketin darboğaz yaratan (yavaş, kalitesiz sonuçlar üreten, maliyeti yüksek) kritik süreçlerini belirlemek
  • Kritik süreçlerle ilgili verimsiz alanları bulmak
  • Mevcut ve gelecek durum değer akış haritalarını (VSM: Value Stream Map) çizmek
  • Yapılabilecek iyileştirmeleri (Kaizen) ve sonuçlarını bir aksiyon planı ile takip ederek, elde edilen sonuçları raporlamak

Dr. Ümit ÖZEN, Ph.D.
Yönetim Danışmanı ve Yalın Altı Sigma Uzman Kara Kuşak
INFOMAN Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı
+90 533 689 26 67
http://www.infoman.com.tr