SÜREÇ OLGUNLUK SEVİYESİ ÖLÇME

Şirketler kurulu iş süreçleri ile işlerini yaparak, iş sonuçları üretir ve iş sonuçları ürün ve hizmete dönüşerek, müşteriye sunulur ve satılır. Bu döngünün müşteri ihtiyaçlarının doğru belirlenmesinden başlayarak, iş süreçlerinin buna göre tasarlanması, uygulanması, denetlenmesi ve müşteri şikayetlerine göre sürekli iyileştirilmesi gerekir. 

Süreçleriniz ne kadar bu akışın içinde esnek ve mükemmel, bunu ölçümlemek mümkün.

Sizin İçin Ne Yapabiliriz?

  • Süreçlerinizin akış şemaları üzerinden verimsiz alanları belirleriz
  • Değer akışını ölçeriz
  • Süreçlerarası etkileşime bakarız
  • Hedef gerçekleştirme performansını ölçeriz
  • Risklerini belirler
  • Alınan iyileştirme aksiyonların yeterliliğine bakarız

Dr. Ümit ÖZEN, Ph.D.
Yönetim Danışmanı ve Yalın Altı Sigma Uzman Kara Kuşak
INFOMAN Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı
+90 533 689 26 67
http://www.infoman.com.tr