MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ

Müşteri Şikayetleri size yol gösteriyor mu?

Amacımız, etkin bir şikayet yönetimi sistemini kurmak, gelen müşteri şikayetlerinin doğru kayıt altına alınmasını sağlayarak, tekrarlanmamasını ve şikayetlerin en kısa sürede çözüme ulaştırılmasını sağlamaktır.

ISO 10002 Müşteri Şikayet Yönetimi standardına göre kurulmuş Müşteri Şikayet Yönetimi sistemi ile sizde şirketinizde müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkartabilir, hatalı süreçlerinizi sürekli iyileştirebilirsiniz.

Sizin İçin Ne Yapabiliriz?

  • ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetimi standardı bilgilendirme ve iç tetkikçi eğitimlerini vermek
  • Şirketinizde uygulanan Şikayet Yönetimi ile standardın istediği model arasındaki eksik alanları belirlemek
  • Şikayet yönetimi sisteminin baştan kurmak veya mevcut yapıyla ilgili eksik görülen alanlarını iyileştirmek
  • Denetimlerle Müşteri Şikayet Yönetimini kontrol etmek
  • Mevcut müşteri şikayetlerinin istatistiksel analizi ile iyileştirme alanlarını belirlemek ve raporlamak

Dr. Ümit ÖZEN, Ph.D.
Yönetim Danışmanı ve Yalın Altı Sigma Uzman Kara Kuşak
INFOMAN Eğitim ve Yönetim Danışmanlığı
+90 533 689 26 67
http://www.infoman.com.tr